Про шляхи передачі функцій районного управління юстиції обговорили на нараді
- Деталі
- Опубліковано: Четвер, 11 лютого 2016, 13:00
- Перегляди: 860
10 лютого 2016 року відбулась нарада за участю голови районної ради Олексія Собка, голови районної державної адміністрації Костянтина Омаргалієва, начальника районного управління юстиції Оксани Бандури та начальника відділу державного реєстру речових прав на нерухоме майно районного управління юстиції щодо надання органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції України, послуг у сферах державної реєстрації разом із суб’єктами державної реєстрації, визначеними Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» та нотаріусами до прийняття Кабінетом Міністрів України рішення щодо припинення надання зазначених послуг на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції, але не пізніше 30 квітня 2016 року.
Припинення надання територіальними органами Міністерства юстиції України послуг у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць у зв’язку з передачею цих повноважень місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, можливо лише за рішенням Кабінету Міністрів України, прийнятим у разі забезпечення виконавчими органами сільських, селищних та міських рад, районними державними адміністраціями умов, необхідних для реалізації повноважень у сферах державної реєстрації.
Для виконання повноважень у сфері державної реєстрації районним державним адміністраціям та виконавчим органам міських рад міст обласного значення необхідно:
затвердити структуру та штатний розпис, якими передбачено посади державних реєстраторів;
— укласти договори з технічними адміністраторами реєстрів — державним підприємством «Національні системи» за посиланням http://nais.gov.ua/contract, державним підприємством «Інформаційно-ресурсний центр» за посиланням http://irc.gov.ua/ua/edr_regusers_oms_rda_cnap;
— забезпечити отримання не менше ніж 50 відсотків кількості державних реєстраторів, передбаченої штатним розписом, ідентифікаторів доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— звернутися до Міністерства юстиції України для підготовки проектів рішень Кабінету Міністрів України щодо припинення надання територіальними органами Міністерства юстиції послуг у сфері державної реєстрації на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць у зв’язку з передачею ними повноважень;
— протягом одного місяця з дня прийняття рішення Кабінету Міністрів України щодо припинення надання територіальними органами Міністерства юстиції послуг у сфері державної реєстрації забезпечити прийняття від відповідного органу юстиції реєстраційних справ.
Виконавчим органам сільських, селищних та міських рад (крім міст обласного значення) для виконання повноважень у сфері державної реєстрації необхідно:
— прийняти на сесії відповідної ради рішення про надання послуг у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу;
— затвердити структуру та штатний розпис, якими передбачено посади державних реєстраторів;
— укласти договори з технічними адміністраторами реєстрів — державним підприємством «Національні системи» за посиланням http://nais.gov.ua/contract, державним підприємством «Інформаційно-ресурсний центр» за посиланням http://irc.gov.ua/ua/edr_regusers_oms_rda_cnap.
Відділ інформаційного забезпечення та взаємодії з ЗМІ